vineri, februarie 09, 2007

nu s-a terminat, dar...

După mai bine de trei luni de lucru, puiul nostru de satelit, micuţul CanSat MacJyz a ieşit în lume. Cu capul sus. Am trei săptămâni cu o medie de 12 ore pe zi de calculator şi maxim 5 ore de somn. Am picat un examen, am luat unul, aştept rezultatele la două. După două zile în care moralul mi-a fost la nivelul genunchiului de furnică şi o noapte nedormită, am prezentat CanSatul. Pentru cei mai ingineri, pregătesc un post mai detaliat. Până atunci, rezultatul ultimei săptămâni, MacJyz – The WebPage cu date live, de la prezentare. Back on track...


P.S. Nu poti sa nu recunosti mana lui Marius... Thanks Bro!

3 comentarii:

Clara spunea...

bravo bravo. cand il inevti sa bombardeze sa-mi spui ca am niste doleante

Corina spunea...

yey... cheering for my baby :))

Anonim spunea...

bafta, mai!