joi, noiembrie 09, 2006

Breaking News!!

Ma pregateam sa-mi incep drumul spre gara in miez de noapte in asteptarea lui Marius cand, completely out of nowhere, Valentin, unul din colegii mei de apartament, imi aduce cheia de la masina lui. Cum si de ce? Aproape nu-l cunosc... Ne intalnim uneori, schimbam doua cuvinte si atat. Impartim acelasi apartament fara probleme, dar asta nu inseamna mai mult decat respectul reciproc. Nici macar nu stia ca vine Marius. A aflat de la celalalt coleg si a venit cu cheia la mine. Sunt de-a dreptul socat... Nici macar nu stiu care e masina lui...

Danke schoen, Valentin!

5 comentarii:

Titus Techera spunea...

Cool - daca ai fi spus ca nu ai avut o fata surprinsa (Alex, esenta cool se contraface epic, puteai sa spui ca ai dat din cap a aprobare, ca vi s-au intalnit ochii sau ca acum sunteti frati de sange sau ceva - vinde-mi o poveste, ce mama ma-sii!) ar fi fost si mai cool (sper ca nu ai plans, desi recunosc ca e induiosator).

Altfel, ca sa imi intelegi dispozitia, la noi in campus de vreo doua saptamani unuia i se tot fura mancarea, cu nesimtire si spor, ceea ce ma lasa rece in proprietatea mea - nu cred ca o sa mi se fure din camera si mai ales nu m-ar lovi tare -, ca si in generalul lucrurilor, dar mi se pare un inceput foarte prost pentru coabitare, nesimtitii imi repugna pentru ca in general sunt lipsiti de umor.

Asa ca de la distanta si impropriu imi marturisesc un pic de liniste, desi stiu ca nu ar trebui sa ma surprinda comportamentul simpatic...

Corina spunea...

Mai... macar sa ii priasca lui Marius goticul german. Intru proliferare artistica, ciocniti un pahar si pentru mine!

Clara spunea...

hannes? (hahahahah)

Clara spunea...

a disparut blogul corinei?!

Corina spunea...

Nu, dar se pare ca Blogspot-ul asta este dubios! Computer experts, I need help. Blog in continuare www.usintricacy.blogspot.com