sâmbătă, decembrie 09, 2006

down down down down

Una dintre cele mai puternice imagini pe care le-am vazut vreodata este Pamantul vazut de pe Luna. Din cand in cand ma pun in pielea astronautului care a facut poza. Ce-ti trece prin cap cand esti pe Luna si fotografiezi Pamantul? Mie, un singur lucru: nu privi inapoi! Nu stiu ce poate fi mai ingrozitor decat singuratatea rece a noptii eterne. Si daca-mi fac curaj sa arunc o privire in spate, o frica si mai mare ma cuprinde: cand imi voi intorace capul, Pamantul n-o sa mai fie acolo... Uneori, nu e nevoie sa ajung pe Luna pentru a avea senzatia asta.

2 comentarii:

Clara spunea...

Frumos Alex... numai tu stii ca tocmai mi-a fugit pamantul de sub picioare. Candva in buda din Vama scria "Opriti Pamantul, vreau sa cobor"

kalashnikovworm spunea...

eu intotdeauna mi-am zis ca daca as avea sansa sa zbor in spatiu dar as stii sigur ca nu m-as mai intoarce as accepta fara sa ezit